Saturday, November 6, 2010

...aku sayang dua-dua...

lepas terputus talian drpd yg satu ni, 
tetiba dpt panggilan drpd yg satu lagi..
yg ni wat aku teruja cket.
yela..ssh kot  nk dpt call drpd dia..
seronok jgk berborak dgn dia mlm tu. 
aku share benda ni bkn nk buat yg satu lg tu cemburu. 
tapi sbb kami x ade ms byk nk berborak pasal semuanya..
(betul x awk..??awk fhm smua ni kan..)

so, berbalik pada yg td pulak, 
dia story la mcm2 kat aku sampai satu detik, 
mulut aku ni lancang je tnya pada dia.. 
sape "dia" yg ade termension dlm blog dia. 
da lama da aku pendam utk tnya, 
last2 tertnya jgk pada mlm tu..
(wahh..rase teruja sekali lagik.)
cerita pnya cerita, rupenye aku tau sapa yg dimaksudkan..
rase berpuas hati jgk bila dah tau sapa.
tp smpai ke saat ni aku masih teringat2 apa yg dia dh cerita. 
nk kata aku cemburu, itu mgkin..
tp knp bila aku tnya "mcm mana leh sgkut ngn org tu?" 
hrmmm xde jwpn tepat pn drpd dia. 
senang kata aku ni mmg xsgka gila r dia dah bertukar status. 
aku igt dia nk ikut jejak langkah aku menyingle sampai skrg..
tp rupanya dia bermula menukar statusnya terlebih dahulu..
hrmmm mgkin dah smpai masa dia..

aku ni bila lagik??hrmm jwpnnya,aku xmau lagi..sbb?? next time la aku citer la eh..

so, kpd yg sorg ni,

"awk mst lebih memahami sy kan.
sy tetap suke,syg n nk selalu kwn ngn awk.
awk selalu teman sy.
da mcm teman idup sy dh awk ni..
sy syg awk n dia sgt2..
tp, awk skrg dah tau kan,
dia dah ade yg tersyg..
so, sy ade sape lg kalau bkn awk.
sy bkn menduakan..
tp dua-dua sy syg.
awk phm sy kan awk..
sy syg awk sgt2.."



p/s : kpd kedua-dua sahabat aku ni,aku syg korg berdua..
          aku xsggup kehilangan kalian..


*yg tunduk tu "dia", yg hulur tangan tu
"kamu", yg tinggi tu aku..hahaha

No comments:

Post a Comment